mgr Małgorzata Wrona

mgr Marta Potkańska

mgr Marta Potkańska

Marta Potkańska
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta programu szkolnego bilateralnej integracji, terapeuta ręki I i II stopnia, terapeuta umiejętności społecznych I i II stopnia
Ukończyłam magisterskie studia psychologiczne kierunek Psychologia kliniczna wraz z
przygotowaniem pedagogicznym w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej oraz studia
podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej kierunek Integracja sensoryczna
 
Swoje doświadczenie zdobywałam na praktykach w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, Gabinecie Terapii Dziecięcej oraz w Zespole Szkolno- Przedszkolnym.
 
Prywatnie mama dwójki dzieci, dzięki czemu pełniej potrafię zrozumieć i dostrzec problemy z którymi mierzą się zarówno dzieci jak i rodzice.

mgr Martyna Rączkowska

Martyna Rączkowska
Pedagog specjalny, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, terapeuta integracji bilateralnej (program indywidualny), terapeuta ręki I i II stopnia, terapeuta pedagogiczny, surdopedagog oraz terapeuta umiejętności społecznych.
 
Jestem absolwentką dwustopniowych studiów Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam specjalności z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej i surdopedagogiki. Wiedzę i umiejętności z zakresu integracji sensorycznej uzyskałam na studiach podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej. Doświadczenie zdobywałam w państwowych i prywatnych placówkach. Stale podnoszę swoje kwalifikacje i umiejętności uczestnicząc w różnych kursach i szkoleniach.
 
W swojej pracy staram się zbudować z dzieckiem przyjazną relację. Patrzę holistycznie i podążam za pacjentem. Stawiam także na współpracę z rodzicami. Prywatnie szczęśliwa żona i mama.

mgr Agnieszka Jastrzębska

mgr Małgorzata Wrona- psycholog, oligofrenopedagog, nauczycielka klas 1-3, trener TUS, trener uważności (Mindfulness)
 
Zakres działań:
- terapia psychologiczna dzieci przedszkolnych i szkolnych,
- konsultacje dla rodziców,
- wsparacie dzieci z trudnościami w nauce (klasy 1-3)
 
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na dwóch kierunkach: psychologia kliniczna, i pedagogika specjalna.
W swojej pracy stara się nawiązywać z dzieckiem relacje oparte na partnerstwie i poczuciu bezpieczeństwa. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i nauczyciel zdobyte podczas pracy w przedszkolach i szkołach. Prywatnie żona oraz mama dwóch synów.
 

Agnieszka Jastrzębska- Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku logopedia ogólna i kliniczna. Aktualnie rozwija swój warsztat pracy na studiach podyplomowych z zakresu neurologopedii.

Pracuje w jednym z warszawskich przedszkoli oraz w gabinecie terapeutycznym.W pracy ważne jest dla niej empatyczne i indywidualne podejście do każdego dziecka, holistyczne spojrzenie na terapię oraz realne wsparcie rozwoju mowy i komunikacji małego pacjenta. Bliskie są jej idee NVC (Porozumienie bez przemocy) oraz Rodzicielstwa Bliskości.

Zakres działań:

-konsultacje logopedyczne

- terapia logopedyczna dzieci od 2. roku życia

Odbyte kursy i szkolenia:

„Spektrum autyzmu (ASD). Wiedzieć, zrozumieć, pomóc” – Fundacja Synapsis

„Praca z zachowaniami schematycznymi” – Fundacja Pomoc Autyzm

„Budowanie warsztatu umiejętności praktycznych - terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy” – Poradnia Logopedyczna LOGANN

„Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®” – Centrum Metody Krakowskiej

„Diagnoza i terapia miofunkcjonalna” – Aleksandra Rosińska

mgr Patrycja Zdrojewska 

mgr Patrycja Zdrojewska- psycholog, trener umiejętności społecznych, praktyk Metody Kids' Skills oraz I'm Proud of you.

Absolwentka Psychologii o specjalności psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. Aktualnie rozwija swój warsztat umiejętności kontynuując naukę w Szkole Psychoterapii SWPS w Warszawie, realizując czteroletnią szkołę z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywa w pracy w szkole podstawowej i przedszkolu.

W swojej pracy wspiera dzieci i młodzież oraz ich rodziców w radzeniu sobie z niepowodzeniami i trudnościami jakie spotykają na swojej drodze. Dba także o rozwój zarówno w sferze emocjonalnej jak i poznawczej. W pracy kładzie nacisk na indywidualne podejście do prowadzonych spotkań, stara zbudować się atmosferę, dzięki której dziecko poczuje się bezpiecznie i chętnie będzie dzielić się swoimi przeżyciami. Ważnym jest dla niej także kontakt z rodzicem. Uważa, że ścisła współpraca oraz dzielenie się spostrzeżeniami oraz przełoży się na zwiększenie efektywności terapii.

 

W SensoSfera - Milanówek prowadzi:

- konsultacje psychologiczne;

- trening umiejętności społecznych;

- zajęcia indywidualne takie jak:

  •  wspierania rozwoju emocjonalnego i społecznego;

  •  eliminowania niepożądanych zachowań;

  • wzmacniania poczucia własnej wartości;

  •  radzenia sobie z lękiem;

  •  stymulowania rozwoju poznawczego;

  • wspierania w sytuacjach kryzysowych.

                       mgr Ewa Miros

Ewa Miros-psycholog dziecięcy, „Trener Treningu Umiejętności Społecznych” oraz „Trener Treningu Kontroli Złości”.

Od kilku lat pracuje z dziećmi i młodzieżą pomagając rozwijać ich naturalny rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny, kładąc nacisk na praktyczne rozwiązania i podnoszenie ich samooceny oraz współpracę z rodzicami. W pracy z dziećmi kieruje się empatią, zrozumieniem oraz dostosowuje metody do ich indywidualnych możliwości i potrzeb. Wyróżnia ją również rozwijanie umiejętności współpracy w grupie, eliminowanie zachowań niepożądanych oraz podnoszenie sprawności w zakresie samoobsługi, samodzielności oraz wspieranie w sytuacjach kryzysowych. Zajęcia prowadzi w miłej i przyjaznej atmosferze., która buduje wzajemne zaufanie i bezpieczeństwo.

 

Ważnym elementem dla rozwoju dziecka jest umiejętność współpracy rodziców, dziecka i specjalisty. Dzięki takiej triadzie mamy szansę na progres i osiąganie zamierzonych efektów w trosce o dobro młodego człowieka w jego drodze dobrego startu.

 

Zakres działań to:

- konsultacje psychologiczne

- Trening Umiejętności Społecznych

- zajęcia indywidualne takie jak:

  • stymulowanie rozwoju poznawczego

  • usprawnianie komunikacji

  • wspieranie rozwoju społecznego i emocjonalnego

  • rozwijanie umiejętności współpracy

  • eliminowanie zachowań niepożądanych

  • podnoszenie sprawności w zakresie samoobsługi, samodzielności i samooceny

  • wspieranie w sytuacjach kryzysowych

 

 

Zespół

mgr Katarzyna Błaszczyk

Katarzyna Błaszczyk- właścicielka Sensostrefy, diagnosta i terapeuta SI, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, specjalista treningu SAS
 
Ukończone studia:
* Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną- Uniwersytet Warszawski
 
Studia podyplomowe:
* Integracja sensoryczna- Centrum SI
Uzyskany tytuł: Terapeuta i Diagnosta
Integracji Sensorycznej
* Diagnoza i terapia pedagogiczna
* Edukacja i rehabilitacja osób z
autyzmem i Zespołem Aspergera
 
Ukończone kursy:
* Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
* Integracja Bilateralna (program szkolny)
* Smyko-multisensoryka
* Diagnoza procesów integracji sensorycznej-
   fundacja OKNO
* Szkolenie dla specjalistów SAS- Neuroakustyczny Trening Mózgu
* Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życia - wskazówki do diagnozy i terapii
* Terapia NeuroTaktylna
 
 
Doświadczenie zawodowe:
- praca w szkołach, przedszkolach oraz gabinetach terapeutycznych