Trening SAS ( Neuroakustyczny Trening Mózgu)

Celem Treningów SAS jest wzmacnianie podstawowych neurosensorycznych funkcji mózgu, czyniąc je idealnymi do poprawy szerokiego spektrum jego kondycji. Unikalna technologia SAS pozwala nam na przygotowanie indywidualnie dopasowanych treningów, które uwzględniają umiejętności, potrzeby oraz życzenia klienta w kontekście jego możliwości, tym samym wpływając na efektywność wyników uzyskiwanych w krótkim czasie.
Programy SAS wykorzystują specjalnie przetworzoną muzykę, mowę i dźwięki odbierane za pomocą słuchawek, dzięki czemu docierają one do każdej półkuli z osobna, poprawiając tym samym ich synchronizację.
Neuroakustyczny Trening Mózgu SAS wykorzystuje unikalne techniki, takie jak: przepływ dźwięku, wahania rytmu i fazy, określone różnicowanie barwy dźwięku oraz programy specjalne.
 
Dla kogo jest SAS?
Dla dzieci i młodzieży ( od 3 r.ż) :
- z opóźnionym rozwojem mowy,
- z zaburzeniami przetwarzania słuchowego,
- z nadwrażliwością słuchową,
- z autyzmem,
- z ADHD,
- z dyskleksją,
- z trudnościami z koncetracją uwagi oraz pamięcią,
- z trudnościami z samoregulacją,
- z trudnościami w nauce języków obcych
Dla dorosłych w celu redukcji stresu, lęku, natłoku myśli oraz poprawy efektywności pracy, skupienia się, wzmocnienia pewności siebie.
Dla seniorów w celu usprawnienia codziennego funkcjonowania, komunikowania się i jakości życia.
Osób po udarze mózgu w celu odzyskiwania mowy i sprawności ruchowej.
 
Co wyróżnia SAS z pośród innych metod?
trening odbywa się w domu
do uczestnictwa w treningu wystarczy aplikacja z dostępem do internetu i słuchawki nauszne
trening może być przeprowadzony o dowolnej porze dnia
trening może być przeprowadzony również podczas snu, co jest idealnym rozwiązaniem przy młodszych dzieciach, dzieciach niewspółpracujących oraz zabieganych dorosłych
trening wspomaga funkcjonowanie organizmu na różnych płaszczynach jednocześnie
przed zakupem pełnego treningu istnieje możliwość wykupienia treningu próbnego.
 
Trening Startowy daje możliwość wypróbowania pierwszych efektów.
Koszt treningów:
 
Trening Startowy 12dni x 30min- cena 200 zł.
( Uwaga! Dla dzieci uczeszczających na terapię do naszego gabinetu lub w trakcie/po diagnozach wykonanych u nas, istnieje możliwość bezpłatnego wypróbowania treningu. Liczba ograniczona )
 
Trening Spersonalizowany Pełny Intensywny- 24 dni x 60 min - cena 1350 zł
Trening Senior- 1350 zł

TUS Bricks&Play

 

TUS bricks&play są zajęciami usprawniającymi sferę społeczno- emocjonalną. Mają charakter grupowy. Podstawowym środkiem dydaktycznym są klocki Lego . Zajęcia są prowadzone według programu inspirowanego metoda Lego Based Therapy. Zakłada on stopniowanie trudności jeśli chodzi o złożoność budowli, rodzaj współpracy na zajęciach i zabawy tematyczne. Poprzez wcielanie się w rolę: architekta, inżyniera i budowniczego dzieci wspólnie tworzą jakąś budowlę, poprzez współpracę osiągają wspólny cel. Po zbudowaniu np. sklepu terapeuta modeluje sytuacje w sklepie. Następnie dzieci odgrywają różne role, np. sprzedawcy, osoby kupującej, dostawcy towaru itp.
 
Celem tych zajęć jest:
usprawnianie umiejętności czekania na swoją kolej, kontaktu wzrokowego,
samodzielne podejmowanie aktywności,
praca nad konstruktywnym dialogiem,
doskonalenie kreatywności,
respektowanie zasad,
praca nad asertywnością,
szanowanie drugiego człowieka jako partnera relacji,
konstruktywna zabawa,
szeroko pojęta praca w grupie rówieśniczej,
rozumienie różnych sytuacji społecznych.
 
Zajęcia obywać się bedą w formie cyklu 15 zajęć. Przez rozpoczęciem i po zakończeniu cyklu odbywać się będą rozmowy z rodzicami.
Małe grupy 5-6 osobowe
 
Koszt:
1500 zł- wpłata jednorazowa lub
2 x 800 zł - wpłata podzielona na 2 raty
 
Prowadzące:
mgr Patrycja Zdrojewska- psycholog
mgr Ewa Miros- psycholog

Terapia psychologiczna 

Terapia ręki

 

INTEGRACJA SENSORYCZNA 

Do rozpoczęcia terapii konieczne jest wykonanie diagnozy. 

TERAPIA PEDAGOGICZNA

Dla uczniów:

  • z dysleksją, dysortografią, dyskalkulią, dysgrafią lub zagrożonych dysleksją
  • z trudnościami w nauce czytania i pisania 
  • z trudnościami w nauce matematyki
  • z trudnościami w opanowaniu materiału szkolnego
  • z trudnoścami w samodzielnej nauce